tisdag, oktober 12, 2010

Börjar med en *stulen* lista,,,=)

Jag tycker att listor är skitkul så därför gör jag en, tycker ni att dom är tråkig så läs inte vettja !!

Du heter? Maria Vinsa
Ålder? född 76...=/ börjar bli gamal nu...
Smeknamn: Strandberg , marre ,mia...
Beroende av? choklad typ plopp, center. daim...mmmmmm
Vad tror folk om dig? Att jag alltid e glad positiv stark...stämmen inte alltid ..=/
Vad får du oftast komplimanger för? hummm vet ej...har ganska svårt att ta åt mig av de...


Hur imponerar man på dig? ordnig och reda hur vissa hinner med allt...
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? love u gumms
Var bor du? Timrå på rödhake vägen
Trivs du där? Ja vi trivs alla helt kanon här bra grannar nära till mycket
Har du haft sex idag? nop
Vem ringde du senast? Maken


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en granne ringde fråga hur man gör med ett barn som vägrar äta....
Brukar du komma i tid: på klock slaget...tids optimist
Hur känner du dig nu: =) bra faktis
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: inge spec...
Vad saknar du: har nog det mästa jag kan önska mig...förutom tid ;)
Hade du en bra kväll igår: ja jag var med älsta grabben på Thai boxning ocg tränade lite styrke själv...hoppas på fler sådana stunder..=)


Favoritdryck på morgonen: kaffe kaffe kaffe...(dricker alldeles för myck kaffe) =)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23
Är du blyg?: ibland...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det tror jag på...
Har du spytt offentligt: Jodå, det har hänt.
Är du bortskämd: näpp
Vad gör du i morgon: sjukgymnast, träffa en vänn ,handla mat, hämta barn...osv men ledig från jobb är jag imorgon iaf =)


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? maken och barn =)
En speciell dag du minns: sista april 94 träffade maken =)
Du samlar på: inget...
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på
När grät du senast: Minns inte riktigt, några veckor sen kanske?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa med familjn ,shoppa köpa drömm huset finns massa grejer att göra...


Vill du gifta dig? jupp är gift sedan 08-09-20
Vill du ha barn? har fyra grabbar...=)
Är du musikalisk? Verkligen inte
Vad dricker du helst när du är törstig: dricker mycket vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jodå.
Biter du på naglarna: näpp aldrig gjort...

Vad är du rädd för? ensamheten...
Sko storlek ? 38
Röker du? ibland...=/
Har du tatueringar / piercingar? Japp piercing i naveln och 2st tatueringar


POK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar