onsdag, maj 26, 2010

bättre

bättre och bättre för varje dag =) skönt... trivs som tusan i vårt nya boende så lätt för oss och barnen att vara ute, barnen har fått en massa kompisar på gatan så det är full fart jämt...bara en härlig lycka att hänga ut tvätten luktar ju SÅ gott när det fått hängt ute...känns bar med emils nya dagis...har även varit och provat ut glasögon nu på han...han kommer bli så söt =)

var ut förra veckan med majsan och millan hade jätte kul red även den mekaniska tjuren de hade på memento hihi men kul var det höll mig uppe i 15 sek ca hihi

varit på skolan då Hampus klass hade alltorn konsär...det är en typ av blåsinstrument de va SÅ duktiga stor killen..

och så stor mattias som kommer börja i högstadiet till hösten... åhh det gör ont i mamma hjärtat uff va tiden går...fast han ser fram emot det iaf!!

i morgon torsdag ska jag och systrarna och tjejerna på mingel fest premiär för SATC 2ska bli jätte kul...
annars är det inte så mycket som händer nu är inne i min natt period så då håller jag mig i min bubbla...

har hämtat ut tränings kort på friskis och svettis har bara hunnit med ett pass än så länge men alltid en början,,har börjat att äta rosenrot inne på 5e dagen så snart hoppas jag på resultat...proverna på VC de tog var normala bara blodvärdet som var lågt eller högt..kommer inte ihåg bar att äta järn rik mat...

POK

1 kommentar:

  1. HOPPAS att du känner att du mår bättre av rosenrot..det brukar hjälpa.

    SvaraRadera