lördag, december 11, 2010

=)

fasiken vill skriva offtigare men kommer mig aldrig för...vill bara säga att livet leker just nu till och med snön e nice...trivs så jäkla mycket här där vi bor fått en hel hög med kanon grannar och haft en massa trevliga stunder med de...=) och fler kommer det bli!!!

barnen är det bara bra med klarat oss från sjuker länge nu...peppar peppar...=)

jag har fått ett nytt jobb som jag storm trivs med....mycket skratt och tok träning nästan varje dag...passar mig perfekt...=) det sägs att ett gott skratt förlänger livet...jag måste ha förlängt mitt med flera år moahaha

maken och jag har det bara bra önskar lite mer tid tillsammans bara men antar det e typ samma för alla...maken blir arbetslös till våren...någon som har ett jobb åt han?? ;)
några saker om mig...

ålders komplex...
rädd för att bli gammal...
rädd för att dö...
rädd att bli ensam...
rädd att barnen ska bli allvarligt sjuk...

lycklig att ha cenny...
lycklig att ha 4 friska fina pojkar
lycklig att ha några bästaste vänner
lycklig att ha en massa vänner som gillar mig för den jag e =)
lycklig att ha den familj jag har

glad att ha ett jobb
glad att ha en massa goa grannar
glad att min bil fungerar och att den e varm =)
glad barnen har bra dagis och skola

har en fruktansvärd dålig självkänsla..som jag försöker jobba med...
har kvalster fobi måste vädra sängkläder ofta...och dammsuga sängen minst 1 gång i veckan.
tycker tiden går alldeles för fort räcker inte riktigt till tycker jag...
kom på här om dagen att jag inte gillar när *mitt* bås i solariet är upptaget gillade inte att lägga mig i ett annat...hihi
gillar inte oordning i linne skåpet...;)
gillar inte stressa på morgonen...men...är ALLTID i sista minuten haha


fick ett mail här om dagen när jag kände mig nere som verkligen värmde gäller att ta till vara på det bara....


Hej tjejen!!
Ville bara säga till dig, nu när du mår som en påse skit, att jag brukar läsa dina statusar och FÖRUNDRAS över vilken energi du har, hur du hinner med allt du gör, all kärlek och glädje du verkar ge din man och dina barn och hur du orkar med allt och alla!!!! Jag får faktiskt energi av att läsa allt du tar dig för. Jag har trots allt "bara" 3 barn men hinner ju inte ens hälften av det du gör :) och jag är mammaledig!!!!
Fortsätt vara den du är (även då du är ledsen och nedstämd såklart), du ger iaf massa glädje och energi till andra!

Hoppas dagen slutar bättre än den började! KRAM!

(tusen tack för det fina orden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar