tisdag, mars 02, 2010

2 mars





<3<3<3 i går fyllde vår äldsta pojk tonåring uff fattar inte vart tiden tagit vägen går inte längre att kalla han lill farbrorn länger då han på centimetern är lika lång som mig nu.... mamma älskar dig min största första grabb!!! <3<3<3






och jag längtar efter värme och sol....uff less nu på snö och blåst...

förra söndagen var jag de två minsta majsan emma och jenny men nelly på bio vi såg prinsessan och grodan...en jätte härlig disny film...eter bio blev det ett besök på allstar och käkade med alla barnen...trevligt var det!!!

annars inte mycket som hänt...inne i natt period nu...känner att jag börjar bli för gammal att jobba nätter svårt att komma i sömn rutinner...

på torsdag har jag fått semester från mitt natt pass...SKÖNT ska ut och äta med jobbet och kanske blir det en liten runda...=) nice nice...

ska nu fortsätta titta efter nån resa... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar