tisdag, mars 16, 2010

100316

mitten på mars e det Åhh våren e på väg..Åhh va skönt!! längtar efter lite värme nu..

dålig på att uppdatera bloggen e jag...inte mycket eller kanske en del som hänt...

skulle ut med jobbet för en vecka sedan vilken skulle ha blivit kul första gången vi skulle göra något men,, hade jobbat natten stressat som tusan när jag kommer till jeanette så duscha jag färgade håret råka svepa i mig 4 öl + en i bilen som jag delade med mig...maken fick hämta mig halv nio då jag började kräkas som tusan som höll i sig hela natten...hummm festar som en fjortis...

två dagar senare var det meningen att vi skulle på par middag med god mat och dryck + slager hos berglundarna...men det blev bara jag som fick åka då barnvakten blev dålig 10 min innan avfärd.. =/ jaja .. trevligt var det ändå synd bara att maken inte kunde va me...

sportlov har barnen haft här..blev en tur till H-sand till tecknikhus...kul för alla barnen och mys för familjen att göra nått tillsammans...mormor kom och sov här en natt jag och maken passa på att gå på bio tillsammans...skönt att komma iväg en sväng...dagen efter for vi till luftkudde land mormor va med...det kommer vi göra fler gånger om *de* kommer hit kul som tusan var det för barnen + är barnen nöjd = nöjd mor!! =)

var och grattade makens bror som fyller 35 år åt go smörgåståtra de hade gjort!!+ barnen lekte bra...jag jobbade helgen som va...cenny åkte en tur till timrå sock stuga och åkte pulka och grillad korv och mackér med lundevallen folket!!!

våran altan har tinat fram...man kan sitta där och sola nu när solen skiner...är mellan 15-20 grader varmt där när solen ligger på NICE!!!

skolat in emil på nya dagiset...funkar jätte bra!!! kommer självklart sakna det andra dagiset,,,har varit väldigt nöjd med de...men men...mycket närmare nu + att denna värkar vara jätte bra...

känner mig nere och VÄLDIGT trött ont i kroppen och orklös...måste ta itag och ringa efter tid på vc och kolla upp om det e nå fel...

fast...barnen och vi är friska egentligen..har klarat oss (peppar,peppar) från olika sjuker...huvudsaken det...



nä CARPE
DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar