tisdag, februari 23, 2010

sjukstuga nu







Har varit en del sjuker här nu...fast egentligen har vi klarat oss rätt bra...först jag ca en vecka med en jäkla förskylning tror jag aldrig varit så dålig..barnen lite små feber toppar och hostig maken har legat i förskylning han med nu snart en vecka...huuua synd om han,,, ;) han trodde han hade tuber kulos... haha ja ni vet karlar haha natten till i dag kom mag sjukan hit...=( hoppas på att den snabbt går över... vi är ju så många så det brukar hålla i sig ett bra tag när den väl kommer... bara till att decifinera och sprit tvätta sig...uff...

har haft bäbis på besök!! min föredetta svägerska Åsa har fått en liten Tindra..Åhh så liten hon var....SÅ sugen nu jööö...=) fast ganska skönt e det åxå med att barnen våra blivit så stora de e...men men svårt ändå att tänka mig aldrig nå mer... =)
och våra vänner Anki och Daniel fått en lite William även de har varit på besök...
längtar och hoppas att det kommer gå bra för min vän som håller på med IVF...att även de får en gemensam liten nu!!

annars så har tiden som varit varit jätte bra!!! trivs som tusan i huset!! =)
varit på tjej fest med syster V vi var 6 st ...tror ja...men kul var det!! =) tappa bort min nya kofta på aveny...=( haha...
hade lite slager mys här hemma med fam Berglund trevligt det me!! fick en choklad ask och en mössa av majsan i hjärtans present =) bad hair day =) vi och alla fjortisar som har den...hihi *inne eller ålders komplex ??* men den e fin och skön iaf.. =) hon e för go... LOVE U !!! <3<3

i morgon den 24 fyller maken 34 år!!! älskar dig!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar