fredag, februari 05, 2010

lite bilder...

















har världens blogg torka känner jag inte har så mycket att skriva om fast ändå en massa...=) trivs jätte bra i vårt nya...fortfarande lite små plock och sortering men vi har haft en middas bjudning till fam berglund...var SÅ trevligt barnen bar ute och lekte till över nio på kvällen med gårdens alla barn!!! åkte bob och byggde snökojor...och emma fick åka taxi hem som hon gillade..=)
Mycket känns så bra nu...vilken skillnad det blivet att bo på *marken* man får nästan bråka in barnen...de e ute leker i snön åker skridskor,,,*bara typ 50 meter till is banan* en massa nya och gamla kompisar!!

har haft två barn som fyllt år!! emil fyllde 4år och Razmus fyllt 7år...de e så nöjda med allt de fick och alla som kom och gratade de!!
Razmus hade även kompis kalas på drakborgen med sina kompisar...

jag jobbar som vanligt likså cenny...
jag känner mig pirrig inför en kär vän IVF resa som just nu går framåt håller tummarna att det kommer funka nu när resan blir av till umeå!! <3<3<3

har en kompis som ska snittas på måndag...spännande det me...jag känner mig jätte sugen att själv kunna få...fast det e nog bara att gilla läget...cenny vill ju inte ha nå fler...vi har ju 4grabbar det räcker nog,,,

haha en annan kompis berättade att de hade blivet gravid och jag som e så blödig började böla...och hon då...men lilla gumma e det för att ni inte ska ha nå fler...Nä det var av glädje för deras skull hihi... de är verkligen värda det =)

men önskar över allt annat att det kommer funka nu för M... love u!!

och så jag då....jag e jätte förskylld vare det en vecka nu...sitter så djupt så svårt att andas och hostar så kraftigt att huvudvärken är stående...har nog aldrig känt det så här...uff uff.

har nu lämnat in nyckeln och besiktat lägenheten..så nu slipper man den SKÖNT...



inte så mycket att säga men puss och hej leverpastej!!!

1 kommentar:

  1. kul med en liten uppdatering :) Ja visst e det mysigt med små bäbisar.Kul att ni trivs i nya lyan.Kram

    SvaraRadera