måndag, maj 10, 2010

jahhaja....

livet snurrar på som vanligt uppp och ner...har faktis varit till vc för att utreda om det e något annat som e *fel* på mig...väntar på svar...men fick tillsägelse att höja min medecinering äter nu 50mg ångestdämpande med...upp till 75 i 2veckor där efter 100mg till jag mår BRA sedan vänta ut i ca 3-4 månader innan jag kan börja trappa ner ...om det är det jag ska göra...har ju inte träffat läkaren på över 1år... blir ju så lätt att mixtra själv...vet ju att deet inte är bra men, men...

hadfe en JÄTTE trevlig sista april med makens bror och svägerskans släktingar och alla barnen...hoppas på fler gånger!! =)

den första maj gjorde jag något jag aldrig trott om mig själv och inte många andra heller----

jag stog bikini model för change!!! bakis och skakis som tusan!! hade kräkts hela natten uff uff men jag klarade av de 4 timmarna det gällde...jag stog ju inte *naken* hade på mig en strand rock typ över fast öppen... jag höll på att dö från början men efter ett tag var det faktis kul!! en fantastik upplevelse och fick en del bra komentarer det va ju kul...tror ite det e många som vet vilken dålig självkännsla jag har,
kul när en kompis skrev till mig senare på FB ..Maria gud va kul det var att se dig i dag...så tuff och så full av självförtroende!! hihi ja så var det faktis...varför har jag så svårt att axeptera att jag är den jag är...humm...kommer väll,

varit på grillning hos hermansson....jätte trevlig kväll hade vi!! SÅ misigt att se va bra alla våra barn leker bra ihop (de har åxå 4 som oss i ungefär samma åldrar)

annars jobb och promenader så mycke vi kan ...jag och min käraste majsan...

mattias hat fått köpt sina först husdjur det blev 2 dans möss anorlunda för de e vita i grunden den ena har becha fläckar och den andra har gråa...faktis sötta---men--jag vågar inte hålla de..hihi kort kommer senare...pözz på er

1 kommentar:

  1. J men glöm inte ROSENROT ;) Och snygg det har du alltid varit :)

    SvaraRadera