tisdag, april 27, 2010

länge sedan

haha skriver nog så alltid men jag ska göra ett försök att bättra mig...vet att det är några som följer denna iaf...

inte så mycket som händer mitt liv är som en bergodahlbana just nu är det faktisk bra =)... har bokat tid hos läkaren ska vara där den 3e maj... hoppas de hittar nått fel på mig...de har ALDRIG tagit något blod prov el dyl på mig...har ju en del i *ryggsäcken* så det var väll lätt att sätta diagnos depprition och utbränd på mig...jaja är på väg att få veta om det är något som är *fel*

vi trivs som tusan i vårt nya boende...barnen ute mest hela dagarna och det där med spelande *nästan* glömt det är skönt...de har en massa kompisar på gården och runtom =)

jag och cenny har det bra...nu på sista April är det 16 år sedan vi träffades...huua va tiden går fort...men jag älskar han minst lika mycket nu som tidigare...kan inte tänka mig ett liv utan han...=)

barnen friska och Emil trivs bra på sitt nya dagis skönt att ha det så nära faktisk

haft tjej mys med tjejerna hemma hos majsan =) jag och jenny B låg kvar och det var riktigt trevligt!! mycke singstar prat och bus!! =)

blivet duktig med promenaderna..bara kämpa på =)

grillning har det blivet en massa me like!!! anki och danne + barnen och lilla söta baby william var här på en hel kväll...fam hermansson har vi hunnit att träffa faktist...har inte träffats sedan mitten på januari så det var trevligt...

syster v har varit här två dagar på raken visserligen sov Theo över men det va trevligt att få umgås...blir ju så sällan...hoppas på bättring!!!
bror P kom bort med deras baby rottis Åhh va sjukt söt han är...jag älskar rottisar...men...har tyvärr inte tid att ha en ..


pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar