onsdag, december 30, 2009

snart 2010...

ja julen snart till ända...vi har haft det lugn och skön faktis...makens bror från umeå var här och firade med oss tomten kom med en massa klappar till alla!! och alla barn nöjda....pojkarnas kusin fick ett spel som heter ...med andra ord... ett spel vi verkligen rekomenderar till alla...passar verkligen till alla åldrar riktigt familje mys...=) spelade det hur många gåner som helst...på juldagen var vi på bio!!! först jag och svägerskan med fem barn såg på Alvin och gänget..var jätte kul...sedan på samma kväll åkte jag på bio igen!!! med maken svåger och de två äldsta barnen...den filmen var som alla andra amerikanska dommedag filmer...haha men det var lite lustigt när jag skulle handla snacks och han kännde igen mig har inte du varit här tidigare...haha två snack menyer på samma dag...jojo...

nu är det bara någon dag kvar till flytt!!! åhh va jag/vi längtar maken åkte förbi de i går...de hade tagit ner köks gardinerna...så snart så!!! =)

i mmorgon nyårfest hos hermansson som vanligt trevligt trevligt!!

POK

1 kommentar:

  1. De var inte igår man var in här... Hoppas allt är bra!? Kram

    SvaraRadera