söndag, december 13, 2009

Lucia










japp nu är det redan lucia...va tiden går fort!!! Och idag fyller brorsdotter uppe i Umeå 9år!!! grattis grattis lill höna...;) snart ses vi!!! ska bli SÅ mysigt!! Och lille bror fyller 32 idag stor grattis kram till han me!!!
och om minst tre veckor flyttar vi!!! LÄNGTAR!!!

mycket känns bra nu har fått de mästa julklapparna köpt...bara den äldsta som det e lite svårt med...funderar på precent kort på intersport så att han själv får köpa slalom utrustning!!! eller någon som käner någon som ska sälja han e 160 lång---storlek 37-38....

i fredas var jag razmus med på emils lucia på dagis...de hade fixat det jätte trevligt tyckte jag...go gröt och skink mackor...

annars har helgen varit lugn pepparkaks bak och mys...och i går lördag blidde det en lång promis med majsan...därefter blidde det soff mys med julmust och chirre var vi värda efter promenadnen =)

natten till i dag sov barnens kusin här kul och tack för att ni fråga...

idag har jag förbannat ont ihuvudet och magkatarren blir sämre för var dag... och slut på mina omeperasol...=/ tack johan för tabletterna...

nä nu ska jag chilla med familjen..........PÖSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar