onsdag, november 04, 2009

bara bra

ja så är det väldigt less bara när jag inte kan ändra teckensnitt och färg på min blogg...tycker alla andra har så fina jaja...

JAG mår bra hjälp mig att komma på det nästa gång jag yrar om att lägga av med mina mediciner..inte bra inte bra..=/

hade middags bjudning i helgen jätte trevligt var det =) alla barn lekte jätte bra Taco var maten och lite öl och lite vin gästerna for vid 24...

på söndagen for jag och Razmus på innebandy lek med majsan och Emma ute på Alnön...skit kul !!
på hemfärden plockade jag upp resterande av familjen så åkte vi till Ronny & Kristin och tittade in i deras nyköpta hus!! =) Åhh så fint de hade det...vi grillade korv och fikade go fika!!

barnen här är sjuka (eller bättre nu) haft torr hosta och feber H har haft väldigt ont i huvudet och R kräktes av febern men det höll bara i sig ca två dagar tror INTE att det var något annat en bara vanlig förskylning...men i morgon torsdag blir det skola för de...
var på promenad med majsan härom kvällen!!! nu måste vi bli bättre på det igen det e ju skönt när man fått det gjort!!! =)

allt för mig denna gång!!! POK

1 kommentar:

  1. Ja du vanlig förkyldning... ja det hoppas vi...Hau vad jobbigt! ska ni vaccinera er/barnen? Låter skönt med promenader så fort duschen är på plats så då ska jag ta tag i det hela! kram Therese

    SvaraRadera