tisdag, oktober 27, 2009

ett litet

vill bara säga att det e på väg att vända sig nu (förstunden iallafall!!) med mitt mående...det är ju SÅ jäkla dumt av mig att börja mixtra med mina mediciner. =( blir så lätt när man inte träffat läkaren sedan vår/vinter att börja man känna sig bättre att jag börjar mixtra...det e ju så lätt att bara ringa in till vc och beställa det jag har slut på...då är det ju ingen som frågar/ser hur det egentligen är , så nu gick det så långt att jag var utan i 2 veckor...fy faan hur jag har mått... bara velat ligga under täcket inte prata med någon knappt min familj...de har haft det jätte jobbigt de med under denna tid...och jag förstår de...jag har bara gråtit varit arg och trött!!!
och mina vänner fick/får lida men det e ju så jobbigt när ångesten kryper på och depretionen...man orkar inte med sig själv...hur ska jag då kunna se andra?? jaja på väg mot det bättre ni ialf.. =)

var på middag på stekhuset med syster A som avslutades med bio flickan som lekte med elden!! UNDERBART tack syster love U

våra kära grannar ovanpå flyttar =( kommer bli tomt utan er och våra barns sprin emellan... men vi kommer träffas det e jag säker på !!

men snart flyttar vi med!!! längtar...

Barnen har lov denna vecka vi kommer bara att ta det lugnt och myssa...igår fick två av de helkropps masage efter duschen jätte mysigt var det närhet=)

inte så mycket som händer men............ POK

1 kommentar:

  1. skönt att det vänt..och nu har du ju nåt kul att se framemot-Flytten!! Ha en bra vecka!Kram

    SvaraRadera